جشن رولزرویس به مناسبت موفق ترین سال این شرکت

جشن رولزرویس به مناسبت موفق ترین سال این شرکت

رولز رویس موفق ترین سال خود را از نظر فروش محصولات خود طی ۱۱۵ سال عمر این شرکت جشن میگیرد

 

گروه خودرو مجله اینترنتی ائویمیز : ترجمه شده توسط مینا گلرو : کمپانی رولز رویس بریتانیا سازنده لوکس ترین اتوموبیلهای این کشور بمناسبت موفقیت بزرگ این شرکت در سال گذشته که پرفروش ترین سال در تاریخ ۱۱۵ ساله این شرکت قدیمی و پر سابقه بریتانیایی است جشنی برگزار نمود.

مجموع فروش این کمپانی در ۵۰ کشوری که خریدار محصولات لاکچری این شرکت بریتانیایی هستند ۴۱۰۷ دستگاه بوده است که گل سرسبد محصولات این شرکت نسخه ارتقا یافته شبح و مدل کوپه Dawn and Wrait بوده است.

در این بین ایالات متحده امریکا بزرگترین بازار این شرکت با ۳۰ درصد کل فروش بوده و این در حالی است که ۴۰ درصد دیگر از فروش شرکت مشترکا بین چین و اروپابه صورت مساوی تقسیم شده است و دیگر کشورهای خاورمیانه ، آسیا و اقیانوسیه ۱۵ درصد در این فروش سهم داشته اند.

این برند بزرگ بریتانیایی در بازار داخلی بریتانیا نیز از رشدی ۱۰ درصدی برخوردار بوده و در سال گذشته در شهرهای دیگر بریتانیا غیر از لندن نیز فروش بی سابقه ای را تجربه نموده است .

جشن رولزرویس به مناسبت موفق ترین سال این شرکت

این شرکت در سال گذشته موفق به فروش ۴۱۰۷ دستگاه اتوموبیل شد که رکوردی بی سابقه برای این شرکت است

این شرکت در سال گذشته دو نمایندگی جدید در شهرهای لیدز و منچستر با هدف سوداوری و فروش بیشتر تاسیس نموده است .

مدیر عامل این شرکت موفقیت اخیر کمپانی را مرهون تمرکز و اهمیت شرکت به خواست متفاوت هریک از مشتریان این شرکت دانست و گفت در گذشته این شرکت محصول مورد نظر خود را تولید و مشتری مجبور به انتخاب از بین تولیدات شرکت بود ولی امروزه ما طبق خواست و نیاز مشتری خودرو تولید و محصولات خود را طبق نیازهای مشتری طراحی و توسعه می‌دهیم.

سال ۲۰۱۸ این شرکت خط تولید جدیدی را راه اندازی نمود نمود که از نظر ایجاد اشتغال و کارآفرینی توانست برای ۲۰۰ کارمند جدید ایجاد موقعیت اشتغال کند که جمع نیروی انسانی شرکت به بیش از ۲۰۰۰ نفر نیروی فنی در خطوط تولید رسید.

این شرکت امیدوار است که با ادامه مدیریت صحیح و مشتری مداری کمپانی در سال جدید نیز روند موفقیت شرکت ادامه یابد.

 

همچنین بخوانید :

بررسی خودرو بنز C220D و نگاهی به این خودرو لوکس

لامبورگینی اینبار از یک تراکتور و یک خودرو سواری رونمایی کرد

اتومبیل فیات ۱۲۴ بدون هیچ توضیحی از لیست فروش حذف گردید

 

گرداوری و ترجمه شده توسط گروه خودرو مجله اینترنتی ائویمیز

 

 

جشن رولزرویس به مناسبت موفق ترین سال این شرکت