معرفی گوشی جدید Realme 3 Pro

معرفی گوشی جدید Realme 3 Pro

معرفی گوشی جدید Realme 3 Pro

گروه تکنولوژی آیروسافت : ترجمه شده توسط مینا گلرو: شرکت ریلمی از توسعه نسخه جدیدی از خانواده Realme 3 خبر داد و اعلام کرد که بزودی این نسخه رسما رونمایی و معرفی خواهد شد

ریلمی 3 پرو عضو جدید خانواده ریلمی 3

دوستان گرامی که از کاربران قدیمی سایت هستند حتما به خاطر دارند که ماه پیش از معرفی و عرضه گوشی جدیدی به بازار با نام ریلمی 2 پرو خبر دادیم ودر ان خبر از عرضه مدل Realme 3 در سال 2018 گفتیم و اضافه کردیم که شرکت ریلمی در حال توسعه یک نسخه جدید و کاملا بهتر از این گوشی است که بزودی معرفی و عرضه خواهد.


معرفی گوشی جدید Realme 3 Pro

معرفی و رونمایی ریلمی 3 پرو در ۲۲ اوریل

حال شرکت ریلمی اعلام کرد که جدیدترین محصول این شرکت که نسخه جدیدی از گوشی Realme 3 با عنوان Realme 3 Pro است را کامل کرده و در تاریخ ۲۲ آوریل طی مراسمی که در دهلی نو برگزار میشود رسما رونمایی و معرفی میکند.

جلوگیری از انتشار هرگونه خبری در مورد ریلمی ۳ پرو

شرکت Realme جزئیات و اطلاعات بیشتری در مورد این گوشی را نداد و تنها اضافه کرد که عنوان Awakens Speed را برای این گوشی انتخاب کرده اند.

این گوشی در مراسم و گردهمایی که در دانشگاه دهلی نو برگزار میگردد معرفی خواهد شد که احتمالا هدف از این مراسم این است که عنوان کنند گوشی ویژه کاربران جوان طراحی و تولید شده است.

معرفی گوشی جدید Realme 3 Pro

گوشی جدید در گردهم آیی دانشجویان در دهلی معرفی می‌شود

نکته جالب اینکه گوشی Realme 2 pro نیز در یک گردهم آیی دانشجویی معرفی شد که احتمالا هدف از معرفی ان رساندن این پیام بود که این گوشی ویژه قشر جوان خصوصا دانشجویان مناسب است.

گوشی هوشمند Realme 3 Pro احتمالا بسیار قویتر و برتر از نسخه 3 معمولی خواههد بود و بخوبی قادر به رقابت با مدل Realme 7 Pro است.

همانگونه که گفتیم در حال حاضر اطلاعات بیشتری از این گوشی منتشر نشده و در دسترس نیست ولی در صورت دسترسی به هرگونه اطلاعاتی در مورد ویژگی های گوشی و یا جزئیات چگونگی عرضه و قیمت ان حتما اخبار تکمیلی آنرا در اختیار شما عزیزان قرار خواهیم داد.

 

گرداوری و ترجمه شده توسط آیروسافت