دانلود آهنگ محمد علیزاده به نام زندگی منی تو

زندگی زندگی زندگی منی تو زندگی زندگی چرا نمیشه بی تو
جون و دل کی بودی بگو آخه چی بودی
دل منو به این زودی بگو چرا ازم ربودی
دل بیچاره گیر افتاد عاشق تو شدم ای داد

گروه موزیک مجله اینترنتی ائویمیز : دانلود آهنگ جدید  محمد علیزاده به نام زندگی

دانلود آهنگ محمد علیزاده به نام زندگی منی تو

 

متن آهنگ محمد علیزاده به نام زندگی منی تو:

 

دانلود آهنگ محمد علیزاده به نام زندگی منی تو

زندگی زندگی زندگی منی تو زندگی زندگی چرا نمیشه بی تو
جون و دل کی بودی بگو آخه چی بودی
دل منو به این زودی بگو چرا ازم ربودی
دل بیچاره گیر افتاد عاشق تو شدم ای داد
همیشه هواتو میخواد اون دلی که دادی به باد
آرامش من باید بشه من کاری بکنم بشه تو بشی دنیای من
رویای منی دنیای منی اینقدر خواستنی
عشقم من تو شدم یا تو منی

نمیبینم هیشکیو آخه تورو دیگه دارمت
معمولی نه ها تورو طور دیگه دارمت
آره جور دیگه دارمت
آرامش من باید بشه من کاری
بکنم بشه تو بشی دنیای من
رویای منی دنیای منی اینقدر خواستنی
عشقم من تو شدم یا تو منی
آرامش من باید بشه من کاری
بکنم بشه تو بشی دنیای من
رویای منی دنیای منی اینقدر خواستن
ی عشقم من تو شدم یا تو منی

دانلود با کیفیت ۳۲۰ :

دانلود موزیک ، دانلود آهنگ جدید

 

همچنین دانلود کنید:

گلچین جدیدترین آهنگ های خارجی مخصوص شب کریسمس ۲۰۱۹

دانلود آهنگ جدید محسن یگانه به نام دریابم یکم + متن

دانلود آهنگ جدید رضا صادقی به نام خنده مجازی

دانلود آهنگ جدید محسن ابراهیم زاده به نام گل پونه

دانلود آهنگ محسن ابراهیم زاده به نام عاشق شدن