دانلود آهنگ محسن ابراهیم زاده به نام عاشق شدن

دل من با دل تو خوشه بدجوری دوریت منو میکشه
تو باشی من رو هوام تو دوایی و دوام بی تو دنیارو نه نمیخوام
عاشق شدن راه با صفایی داره غم و بی قراری داره
دوست داره هر کاری میکنی دل از کارات سر درآره

گروه موزیک مجله اینترنتی ائویمیز : دانلود آهنگ جدید محسن ابراهیم زاده به نام عاشق شدن

دانلود آهنگ محسن ابراهیم زاده به نام عاشق شدن

 

متن آهنگ محسن ابراهیم زاده به نام عاشق شدن :

 

دانلود آهنگ محسن ابراهیم زاده به نام عاشق شدن

دل من با دل تو خوشه بدجوری دوریت منو میکشه

تو باشی من رو هوام تو دوایی و دوام بی تو دنیارو نه نمیخوام

عاشق شدن راه با صفایی داره غم و بی قراری داره

دوست داره هر کاری میکنی دل از کارات سر درآره

بدجوری بی تابی داره تا خود صبح بی خوابی داره ای وای از عشق

عاشق شدن راه با صفایی داره غم و بی قراری داره

دوست داره هر کاری میکنی دل از کارات سر درآره

بدجوری بی تابی داره تا خود صبح بی خوابی داره ای وای از عشق

کی میتونه مث تو پا به پای دلم باشه یه جوری دل میتونه با عشق تو بی پروا شه

که اگه هرچی فاصله اس به من و تو اصرار کنه نمیتونه ما دوتارو به دوری وادار کنه

عاشق شدن راه با صفایی داره غم و بی قراری داره

دوست داره هر کاری میکنی دل از کارات سر درآره

بدجوری بی تابی داره تا خود صبح بی خوابی داره ای وای از عشق

عاشق شدن راه با صفایی داره غم و بی قراری داره

دوست داره هر کاری میکنی دل از کارات سر درآره

بدجوری بی تابی داره تا خود صبح بی خوابی داره ای وای از عشق

 

دانلود با کیفیت ۳۲۰ :

 

دانلود موزیک ، دانلود آهنگ جدید

 

همچنین دانلود کنید:

گلچین جدیدترین آهنگ های خارجی مخصوص شب کریسمس ۲۰۱۹

دانلود آهنگ جدید محسن یگانه به نام دریابم یکم + متن

دانلود آهنگ جدید رضا صادقی به نام خنده مجازی

دانلود آهنگ جدید محسن ابراهیم زاده به نام گل پونه