جدیدترین شعرها و دلنوشته های احساسی + عکس

گروه سرگرمی مجله اینترنتی ائویمیز :

 

 

می دانی
نباید بیابان را از یک بیابانی گرفت
من می‌روم ؛ می‌روم تا
به “من” آن دیار بپیوندم…

سهراب سپهری

*********************************

چه ساده‌ایم … چه ساده!
لبخندِ آمرانه‌ای کافی‌ست
تا هرجا و هرکجا
سفرهٔ یک‌رنگ دل را
حراج کنیم؛ حراج!…

سید علی صالحی

*********************************

جدیدترین شعرها و دلنوشته های احساسی + عکس

کم به دست آوردمت، افزون ولى انگاشتم
بیش از اینها از دعای خود توقع داشتم

کاظم بهمنی

**********************************

تو اولین پیامبر زنِ تاریخی
و من اولین مردِ مومن به تو
که اعجاز تنت
مرا بی هیچ ثوابی
روی همین زمین زشت
رستگار می کند

جلال حاجی زاده

**********************************

اى خنده هاى دلکش روشنگرت مرا
تنها ستارگان شب زیستن، بخند

حسین منزوی

**********************************

عشق بودی و به اندیشه سرایت کردی
قلب با دیدن تو شور تپیدن دارد

کاظم بهمنی

**********************************

آنقدر تنهایم که حتی دردهایم
دیگر شبیه دردهای هیچ کس نیست

نجمه زارع

***********************************

در جرم توبه کردن بودیم تا به گردن
از توبه‌های کرده این بار توبه کردم

مولانا

***********************************

ما گشته‌ایم نیست، تو هم جستجو مکن
آن روزها گذشت، دگر آرزو مکن …!

فاضل نظری

**********************************

 

****جدیدترین شعرها و دلنوشته های احساسی + عکس****

جدیدترین شعرها و دلنوشته های احساسی + عکس

گهی وصال و گهی هجرِ یار می‌کُشدم
به هرطریق، غمِ روزگار می‌کُشدم

نصیب اصفهانی

**********************************

دل من،
فکر تو در سر دارد
به تو جز عشق نباید ورزید

مریم قهرمانلو

*********************************

عشق با من نابرادر بود، چون عاقل شدم
یوسف خود را به دست خود به چاه انداختم

فاضل نظری

*******************************

دل نیست کبوتر که چو برخاست، نشیند
از گوشه ی بامی که پریدیم ، پریدیم …!

وحشی بافقی

********************************

اینقدر اگر معطل پرسش نمی شدم
شاید قطار عشق مرا جا نمی گذاشت …!

وحشی بافقی

*********************************

قامتم از خمیدگی صورت چنگ شد ولی
چنگ نمی‌توان زدن زلف خمیدهٔ تو را
شام نمی‌شود دگر صبح کسی که هر سحر
زان خم طره بنگرد صبح دمیدهٔ تو را
فروغی بسطامی
***********************************
ای نگاه تو پناهم !
تو ندانی چه
گناهی ست
خانه را
پنجره بر مرغک
طوفان زده بستن..
شفیعی کدکنی
***********************************
جدیدترین شعرها و دلنوشته های احساسی + عکس
دوست داشتنت را در فنجان همیشگی ریخته‌ام!
انتظار به ساعتش نگاه می‌کند.
ساعت‌ها گذشت.
دوست داشتنت سرد شد و از دهان افتاد!
هنوز هم برنمیگردی؟
مهران رمضانیان
************************************
هیچ عاشقی،
بیچاره تر از عاشقی نیست؛
که هم گول می خورد
هم عشق می دهد
هم تنهاست…
امیروجود
***********************************
یک عمر گذشت و عاقبت فهمیدیم
از دل نرود هر آنکه از دیده رود…
شهریار
***********************************
دلی تنگ
حالی تاریک
و خیابانی که پایان ندارد!
این تمام سهم من
از شب های
بی تو بودن است…
فرشته رضایی
************************************
برای تو
برای چشمهایت
برای من
برای درد هایم
برای ما
برای اینهمه تنهایی
ایکاش خدا کاری کند
************************************
انتظار
زیباترین نقاشی دنیاست
وقتی حاصل تصویرش
تو باشی …
************************************
میروم گوشه تنهایی
خود غرق شوم ؛
آنچنانی که نباشد
اثری از خبرم..
محمد شیخی
************************************
جدیدترین شعرها و دلنوشته های احساسی + عکس
بباف
آغوشت را به آغوشم
زمستان سختی
در راه است …
حمیدرضا عبداللهی
*************************************
آدمهای زیادی هستند
که هر روز یواشکی دلشان می گیرد…
برای کسی که هیچوقت قرار نیست
به هم برسند….
و بدتر از آن هیچ وقت
نمی توانند دلتنگیشان را
فریاد بزنند و
این خودش بدترین حالت
یک حال خراب است…
امیر وجود
**************************************
تو همانی که دلم لک زده لبخندش را
او که هرگز نتوان یافت همانندش را
کاظم بهمنی
***************************************
بیا چند روزی
جاهایمان را عوض کنیم!
تو عاشقم شو
و من بیخیال ترین
آدم دنیا…
علی قاضی نظام
**************************************
آدم هر چقدر هم که خودش را به کوچه ی علی چپ بزند…
هرچقدر هم که خودش را گرفتارِ کار های روز مره کند…
هرچقدر هم که از دلتنگ شدن فرار کند…
آخر شب های لعنتی
دلتنگی پر رنگ میشود…!
المیرا دهنوی
***************************************
مچاله کرد
شکست
داغون کرد
خط زد
خلاصه راحت شد
ارث باباش که نبود، دل من بود…
****************************************
“آمدنت” اتفاقی است
که باعث می شود
دائما سرِ جنگ داشته باشم
با آنهایی که خیر سرشان
از سرِ خیر خواهی،
به من می گویند:&#۱۲۲۹۸;امیدوارم برایت اتفاقی نیفتد!!&#۱۲۲۹۹;
نمی دادند که آرزوی من
افتادن یک اتفاق ناگهانی است!
اتفاقی از جنس “تو”
که بیفتد در زندگی ام!
عرفان محمودیان
******************************************

****جدیدترین شعرها و دلنوشته های احساسی + عکس****

 

گردآوری شده توسط گروه سرگرمی مجله اینترنتی ائویمیز